4 d’oct. 2013

PRESENTACIÓ DE LA COL·LECCIÓ "EL SAMPLER QUILT" d'Eva Blasi a "El Cabdell", CAMPDEVÀNOL

DEMÀ DISSABTE, PRESENTACIÓ DEL LLIBRE "ESTRELLES" , PRIMER VOLUM DE LA COL·LECCIÓ "EL SAMPLER QUILT" A EL CABDELL (CAMPDEVÀNOL).
US HI ESPEREM !!!




Totes les professores de patchwork o botigues que tingueu interès en vendre el llibre, us podeu posar en contacte amb osedi.montsaborit@gmail.com.

Les persones que el vulguin comprar, podeu fer-ho al Taller de l'Eva o bé per telèfon : 687918148 i l'enviem al vostre domicili.


2 comentaris:

Arya Forel ha dit...

Hola Eva,
Ja fa un temps que un company de feina m'ha parlat de tu, i l'altre dia em va comentar que publicaves un llibre. Doncs bé, avui ha arribat a les meves mans (me l'ha comprat ell). Només l'he fullejat però el que he vist m'ha encantat!!! Està super ben explicat i a més amb tot allò que desitjaves saber i moltes professores no t'han explicat.
Així que reb les meves felicitacions i amb el teu permís et seguiré perquè m'agrada lo que fas.
Espero poder-te conèixer algun dia en persona.
Petons,
Marta

Unknown ha dit...

Moltes gràcies pels teus comentaris ! M'alegro que aquest volum et sigui útil !
Una abraçada,
Eva