30 de nov. 2013

PIA WELSCH

Ahir, convidada per PATCH FIL D'OR,  vaig assistir a Barcelona  a un curs amb la quilter alemana Pia Welsch
És una professora amb un gust molt particular, amb molta personalitat. Em va encantar. Us vull ensenyar alguna fotografia del curs i dels seus treballs perquè la conegueu una mica més.


Els seus treballs es caracteritzen per contenir sempre, brodats a màquina. En els seus cursos, habitualment, ensenya a aconseguir aquestes formes d'oval, jugant amb teles, textures, fils i colors







No em vaig poder resistir a demanar-li per què en molts dels seus treballs hi apareixen les formes ovalades. Ella va respondre que és una figura geomètrica que va evolucionar cap al cercle, però que l'òval és la figura originària. Per ella, una figura perfecte.


Aquí veieu un altre dels seus treballs amb els òvals com a protagonistes. Aquest color daurat sobre alguns d'ells, són aplicacions d'or de veritat !


I ara bé la part més dura: aquest va ser el resultat del que jo vaig poder fer durant la classe de la Pia. Estic contenta (encara no estan acabats), però haig de millorar molt !!!! M'encanta aprendre !!! Cada dia descobrim coses noves.... Ara, a acabar-ho !!!


I aquest matí, monogràfic  !!! Ens hem preparat per l'hivern fent-nos un ponxo de punt de mitja, amb la nostra llana estrella: NATURALIA






ABRIGUEU-VOS FORT !!!!!!!!!!!!!!!!!!