8 de jul. 2014

AMIGURUMIS

A les classes de mitja i ganxet, entre moltes altres coses, també fem AMIGURUMIS. Els coneixeu? Són petites figuretes fetes amb ganxet.
Al taller tenim els kits de DMC per fer amigurumis amb una presentació molt xula !! 
PREU MALETA-KIT: 24€




La maleta inclou els fils, la floca i les instruccions necessàries per fer els teus amigurumis. És un regal ideal per les apassionades del ganxet !!


Si no heu fet mai amigurumis o bé en voleu aprendre més, el dia 22 de juliol, a partir de les 5 de la tarda, la Laura Móra tornarà al taller per impartir un monogràfic on podreu aprendre tota la tècnica necessària !!!
Poseu-vos en contacte amb el Taller de l'Eva per fer la vostra inscripció !

I ara.... coneixeu la zebra de la Dami Ruiz ?



És una creació genial de d'una professora extraodinària ! Ens ho vam passar realment bé calcant, tallant....



Ara em falta encoixinar. Algunes de vosaltres heu vist la meva al taller i ja us heu interessat per fer-la ! No us preocupeu, la farem !!! Vull que vosaltres us ho passeu tant bé com m'ho vaig passar jo !

I dilluns vinent, hi tornaré ! Amb una creació molt......vintage.....


Prepareu màquines, escalfeu motors perquè ens ho passarem mooooolt bé !!!!